РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ У СУЧАСНИХ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Анотація
У статті проаналізовано стан дослідження рекламного тексту в працях і зарубіжних, і українських мовознавців, з’ясовано основні проблеми, які цікавлять науковців сьогодні. Зроблено висновок, що український рекламний текст малодосліджений та потребує комплексного вивчення.
Ключові слова: реклама, рекламний текст, український рекламний текст, лінгвістичні маніпулятивні засоби, ономастикон рекламного тексту, лінгвопрагма-тичні особливості.
Завантаження
Опубліковано
2018-04-01
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ У СУЧАСНИХ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. (2018). Волинь філологічна: текст і контекст, 14(2), 19-26. https://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/415