РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ У СУЧАСНИХ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Abstract
У статті проаналізовано стан дослідження рекламного тексту в працях і зарубіжних, і українських мовознавців, з’ясовано основні проблеми, які цікавлять науковців сьогодні. Зроблено висновок, що український рекламний текст малодосліджений та потребує комплексного вивчення.
Ключові слова: реклама, рекламний текст, український рекламний текст, лінгвістичні маніпулятивні засоби, ономастикон рекламного тексту, лінгвопрагма-тичні особливості.
Downloads
Published
2018-04-01
Issue
Section
Статті
How to Cite
РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ У СУЧАСНИХ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. (2018). Volyn Philological: Text and Context, 14(2), 19-26. https://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/415