РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ У СУЧАСНИХ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Authors

  • Юрій Горожанов

Abstract

У статті проаналізовано стан дослідження рекламного тексту в працях і зарубіжних, і українських мовознавців, з’ясовано основні проблеми, які цікавлять науковців сьогодні. Зроблено висновок, що український рекламний текст малодосліджений та потребує комплексного вивчення.

Ключові слова: реклама, рекламний текст, український рекламний текст, лінгвістичні маніпулятивні засоби, ономастикон рекламного тексту, лінгвопрагма-тичні особливості.

Published

2018-04-01

How to Cite

РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ У СУЧАСНИХ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. (2018). Volyn Philological: Text and Context, 14(2), 19-26. https://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/415