Щоденники Олеся Гончара на заняттях української літератури в педагогічному коледжі
Abstract
Стверджено, що Олесь Гончар є письменником, знайомство з яким
необхідне сучасним юнакам і дівчатам, що живуть в інформаційному
суспільстві, оскільки це зустріч з сильною, інтелектуальною, національно
свідомою особистістю. Наголошено, що щоденники Олеся Гончара адресовані
насамперед молоді. Умотивовано використання на заняттях щоденникових
записів останніх у житті письменника років. Визначено види випереджувальних
завдань: укладання словничка афоризмів письменника, визначення рис
характеру Гончара (емоційні, вольові, інтелектуальні), створення кроссенсів,
кластерів, інтелект-карт, фотоколажів тощо. Названо сучасні техніки, які є
доцільними і цікавими для студентів. У додатках подано зразки виразного
читання, рольової гри, есе, інтерактивного плаката, кроссенсу. Вказано на доцільність створення подальших методичних рекомендацій щодо
опрацювання щоденників Олеся Гончара в студентській аудиторії.
Ключові слова: Олесь Гончар, щоденники, молодь, літературний проект.