ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЗАХИСНИКА ЯК ПРОВІДНА КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ ВІЙСЬКОВИХ І ПРАВООХОРОННИХ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ
Abstract
У статті обґрунтовано пріоритетність комунікативної стратегії формування позитивного іміджу захисника в дискурсі військових і правоохоронних видань України, визначено основні комунікативні тактики та ходи, що сприяють реалізації стратегії.
Ключові слова: мовний вплив, галузевий дискурс, комунікативні стратегії й тактики, комунікативні ходи.
Downloads
Published
2018-04-02
Issue
Section
Статті
How to Cite
ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЗАХИСНИКА ЯК ПРОВІДНА КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ ВІЙСЬКОВИХ І ПРАВООХОРОННИХ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ. (2018). Volyn Philological: Text and Context, 14(2), 177-187. https://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/431