Імагологічні особливості міського тексту у творчості поетів «Празької школи»

Автор(и)

  • Юлія Крюкова

Ключові слова:

імагологія, мультикультуралізм, «Празька школа», емігрант, бінарна опозиція, культурний плюралізм, національна ідентичність, міський тест.

Анотація

У статті крізь призму імагологічних теорій запропоновано компаративний аналіз «міського тексту» із творчого доробку представників «Празької школи». Творчу ідентичність поетів розглянуто в контексті взаємопроникнення, взаєморозуміння, взаємного діалогу з іншим, а відтак – взаємозбагачення. З’ясовано, що мовна, етнічна й національно-культурна ідентичності не збігаються, не поглинаються іншим, а складно взаємодіють, проектуючись у його присутність, зберігаючи при цьому своє споконвічне, питоме, корінне. Образ міста, який в свою чергу є інтегрованим уявленням та відзначається певною тривалістю, не залишається незмінними, а трансформується у якісно новий тип відношень, коли ідентичність формується не інакше, як у діалогічній взаємодії з іншим.

Біографія автора

Юлія Крюкова

Юлія Дмитрівна Крюкова – аспірантка кафедри теорії літератури та зарубіжної літератури Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, krjukowajuli@gmail.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-29

Як цитувати

Крюкова, Ю. (2019). Імагологічні особливості міського тексту у творчості поетів «Празької школи». Волинь філологічна: текст і контекст, (27), 81–92. вилучено із http://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/841

Номер

Розділ

Статті