Драматургія Лесі Українки у контексті розвитку «нової європейської драми» на етапі символізму

Автор(и)

  • Надія Колошук

Анотація

Стаття є підсумком мого зацікавлення драматичним доробком Лесі
Українки в контексті «нової європейської драми». Європейська критика
заговорила про це явище в кінці ХІХ ст., а Леся Українка писала у своїх статтях
на початку ХХ ст. Новаторська творчість Г. Ібсена, М. Метерлінка й особливо
Ґ. Гауптмана мала великий вплив на розвиток української авторки.
Інтелектуальний конфлікт символістського типу – конфлікт двоєсвіття – є
стрижнем її мистецької індивідуальності від першої драми «Блакитна троянда»
до останніх – «Оргії» та «Орфеєвого чуда». Унаслідок приналежності до
постколоніальної культури Леся Українка мало відома світові як геніальний
драматург, однак риси її новаторства незаперечні. В останні роки її драми
«Камінний господар» та «Лісова пісня» актуалізовані в нових талановитих
театральних постановках.
Ключові слова: нова європейська драма, інтелектуальний конфлікт, епоха
модернізму, драматургія Лесі Українки, символізм, конфлікт двоєсвіття.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Колошук, Н. (2019). Драматургія Лесі Українки у контексті розвитку «нової європейської драми» на етапі символізму. Волинь філологічна: текст і контекст, (26), 91–109. вилучено із http://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/809