Використання інтернет-ресурсів для викладання лекційних курсів

Автор(и)

Ключові слова:

інтерактивні технології, інтернет-ресурси, лекція, електронна інформація, сайти, подкасти, інтерв’ю

Анотація

Сучасні інтернет-ресурси з філології поновлюються новими сайтами, блогами, подкастами, інтерв’ю, електронними бібліотеками, різноманітними аудіокнигами, відеоматеріалами. Науково-педагогічний працівник повинен володіти цифровими навичками задля ознайомлення здобувачів освіти зі змістовим наповнення цього контенту, задля збагачення, урізноманітнення і їхніх знань, і форм роботи, пропонуючи шляхи пошуку відповідей на поставлені запитання. Уся електронна інформація з української літератури може слугувати викладачеві основним чи ілюстративним матеріалом для лекцій. Ефективне використання інтерактивних технологій упродовж лекційного курсу забезпечить формування як професійних навичок у здобувачів освіти, так і soft skills. Центральна увага на таких лекціях з використанням цифрових технологій на здобувачеві освіти: як дослідникові, доповідачеві, ініціаторові дискусії, консультантові. Окрім того цифрові технології сприятимуть атмосфері творчого пошуку, заохочуючи прагнення
знаходити свій спосіб вирішення тих чи тих літературознавчих проблем, мотивації навчально-виховного процесу, зацікавленню як автором, так і його художнім текстом, стимулом до творчої ініціативи, самостійності.

Біографія автора

  • Вікторія Сірук

    Сірук Вікторія Григорівна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри української літератури Волинського національного університету імені Лесі Українки

Завантаження

Опубліковано

2022-12-29

Номер

Розділ

ІКТ у викладанні філологічних дисциплін

Як цитувати

Використання інтернет-ресурсів для викладання лекційних курсів. (2022). Волинь філологічна: текст і контекст, 34, 62-73. http://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/1085