Вивчення творчості О. де Бальзака в середній та вищій школі: методичний та компаративний аспекти

Автор(и)

  • Тетяна Марченко

Ключові слова:

творчість О. де Бальзака, зарубіжна література, компаративний метод, міжнаціональні стосунки, листи, Верхівня, Україна

Анотація

У статті йдеться про особливості вивчення життя і творчості Оноре де
Бальзака в контексті міжнаціональних стосунків. Простежено вплив
української культури та традицій на творчість французького письменника.
Акцентовано на українських особистісних стосунках Бальзака. Проаналізовано
бачення України європейським письменником.
Сучасний стиль життя вимагає творчого підходу до уроку літератури та
до всього процесу навчання. Компаративний підхід дає можливість формувати
життєво необхідні компетенції, розширювати навчальні, виховні та світоглядні
можливості здобувачів освіти в середній та вищій школах. У вивченні життя й
творчості О. де Бальзака в курсі «Історія зарубіжної літератури» для здобувачів
освіти ОПП «Українська мова та література. Світова література» рекомендовано використання елементів літературно-краєзнавчого спрямування. У
шкільному викладанні можна вдатися до інтегрованих уроків, які поєднують
матеріал зарубіжної літератури і української літератури, іноземної мови, історії,
географії тощо. Продуктивним буде урок культурологічного аналізу, метою
якого є вивчення твору (творів, творчості) у контексті культури конкретного
народу чи історичного періоду. За структурою це може бути урок-подорож.

Біографія автора

  • Тетяна Марченко

    Марченко Тетяна Михайлівна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри
    теорії літератури та зарубіжної літератури Східноєвропейського національного
    університету імені Лесі Українки; https://orcid.org/ 0000-0001-7293-872;
    marchenkotatjana966@ukr.net

Завантаження

Опубліковано

2021-08-30

Як цитувати

Вивчення творчості О. де Бальзака в середній та вищій школі: методичний та компаративний аспекти. (2021). Волинь філологічна: текст і контекст, 30, 117-127. https://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/946