Імагологічні особливості міського тексту у творчості поетів «Празької школи»
Ключові слова:
імагологія, мультикультуралізм, «Празька школа», емігрант, бінарна опозиція, культурний плюралізм, національна ідентичність, міський тест.Анотація
У статті крізь призму імагологічних теорій запропоновано компаративний аналіз «міського тексту» із творчого доробку представників «Празької школи». Творчу ідентичність поетів розглянуто в контексті взаємопроникнення, взаєморозуміння, взаємного діалогу з іншим, а відтак – взаємозбагачення. З’ясовано, що мовна, етнічна й національно-культурна ідентичності не збігаються, не поглинаються іншим, а складно взаємодіють, проектуючись у його присутність, зберігаючи при цьому своє споконвічне, питоме, корінне. Образ міста, який в свою чергу є інтегрованим уявленням та відзначається певною тривалістю, не залишається незмінними, а трансформується у якісно новий тип відношень, коли ідентичність формується не інакше, як у діалогічній взаємодії з іншим.
Завантаження
Опубліковано
2019-12-29
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Імагологічні особливості міського тексту у творчості поетів «Празької школи». (2019). Волинь філологічна: текст і контекст, 27, 81-92. https://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/841