Aksjologia teatru Cypriana Kamila Norwida w dramacie «Pierścień Wielkiej-Damy»
Анотація
Оксана Правилова. Аксіологія театру Ципріяна Каміла Норвіда в 
драмі «Перстень Великої-Дами». Досліджено концептуальне вираження 
аксіологічного наповнення драми «Перстень Великої-Дами» польського 
письменника Ц.-К. Норвіда. Філологічним і герменевтичним методом 
деталізовано теоретичну ознайомленість специфіки театру Норвіда на прикладі 
«білої трагедії». Досліджено генеалогічну, драматичну структуру, які 
виражають театральну тематику. Розглянуто конфлікт салонного стигмату, 
поняття живої жінки, проблематика митця і поезії, параболічність твору і 
конструкцію монологу. Висвітлено риси «правдивої» драми у розумінні 
письменника. 
Ключові слова: аксіологія, цінність, драма «життя», «Перстень Великої-
Дами», правда, театр, концепт маски.
Завантаження
Опубліковано
																			2019-04-16
																	
				Номер
Розділ
								Статті
							
						Як цитувати
Aksjologia teatru Cypriana Kamila Norwida w dramacie «Pierścień Wielkiej-Damy». (2019). Волинь філологічна: текст і контекст, 25, 155-162. https://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/789
 
							