Щоденники Олеся Гончара на заняттях української літератури в педагогічному коледжі
Анотація
Стверджено, що Олесь Гончар є письменником, знайомство з яким 
необхідне сучасним юнакам і дівчатам, що живуть в інформаційному 
суспільстві, оскільки це зустріч з сильною, інтелектуальною, національно 
свідомою особистістю. Наголошено, що щоденники Олеся Гончара адресовані 
насамперед молоді. Умотивовано використання на заняттях щоденникових 
записів останніх у житті письменника років. Визначено види випереджувальних 
завдань: укладання словничка афоризмів письменника, визначення рис 
характеру Гончара (емоційні, вольові, інтелектуальні), створення кроссенсів, 
кластерів, інтелект-карт, фотоколажів тощо. Названо сучасні техніки, які є 
доцільними і цікавими для студентів. У додатках подано зразки виразного 
читання, рольової гри, есе, інтерактивного плаката, кроссенсу. Вказано на доцільність створення подальших методичних рекомендацій щодо 
опрацювання щоденників Олеся Гончара в студентській аудиторії. 
Ключові слова: Олесь Гончар, щоденники, молодь, літературний проект.
 
							