Aksjologia teatru Cypriana Kamila Norwida w dramacie «Pierścień Wielkiej-Damy»

Автор(и)

  • Oksana Prawyłowa

Анотація

Оксана Правилова. Аксіологія театру Ципріяна Каміла Норвіда в
драмі «Перстень Великої-Дами». Досліджено концептуальне вираження
аксіологічного наповнення драми «Перстень Великої-Дами» польського
письменника Ц.-К. Норвіда. Філологічним і герменевтичним методом
деталізовано теоретичну ознайомленість специфіки театру Норвіда на прикладі
«білої трагедії». Досліджено генеалогічну, драматичну структуру, які
виражають театральну тематику. Розглянуто конфлікт салонного стигмату,
поняття живої жінки, проблематика митця і поезії, параболічність твору і
конструкцію монологу. Висвітлено риси «правдивої» драми у розумінні
письменника.
Ключові слова: аксіологія, цінність, драма «життя», «Перстень Великої-
Дами», правда, театр, концепт маски.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-16

Як цитувати

Prawyłowa, O. (2019). Aksjologia teatru Cypriana Kamila Norwida w dramacie «Pierścień Wielkiej-Damy». Волинь філологічна: текст і контекст, (25), 155–162. вилучено із http://volyntext.vnu.edu.ua/index.php/volyntext/article/view/789

Номер

Розділ

Статті